Diferencies ente revisiones de «Königsberg»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
m preferencies llingüístiques: #\b(cole)c(c(i)(ón|ones|onista|onistes|onismu))\b#iu => $1$3$2
Llinia 37:
El dialeutu faláu pola mayoría de los ciudadanos yera prusianu, agora una llingua morrebunda. Sigue habiendo xente que lo fala, pero son persones d'edá avanzada y atópase en víes de desapaición.
 
Na Königstrasse (Cai del Rei) ta l'Academia de les Artes con una coleccióncoleición de más de 400 pintures, de les cualos cerca de 50 obres son de maestros italianos y dalgunes son pintures holandeses.
Nel Königstor (Puerta del Rei) punxéronse estatues del rei Ottokar I de Bohemia, Alberto de Prusia y Federico I de Prusia. Königsberg tuvo un magníficu cambéu (completáu en 1875) con belles vistes del puertu. Tamién cunta con Bahnhofsstraßy ("La Cai de la estación de Ferrocarril") que fueron les oficines de la famosa Real Obra d'Ámbare, que foi nomada como la "Mariña del Ámbare". Tamién hubo un observatoriu forníu pol astrónomu [[Friedrich Bessel]], un xardín botánicu y un muséu zoolóxicu. El "Physikalisch", cerca del Heumarkt, contenía coleccionescoleiciones botániques y antropolóxiques y antigüedaes prehistóriques. Dos grandes teatros construyíos mientres la dómina guillermina fueron el Stadt (ciudá) y el Teatru Apolo.
 
El Castiellu de Königsberg yera una de les estructures más notables de la ciudá. L'antigua sede de los Grandes Maestres de los Caballeros Teutónicos y los duques de Prusia, que contenía la Schlosskirche, o Palaciu de la Ilesia, onde Federico I foi coronáu en 1701 y Guillermu I en 1861. Tamién contenía l'ampliu Moscowiter-Saal, una de les sales más grandes del Reich alemán, y un muséu d'hestoria de Prusia.