Diferencies ente revisiones de «Senáu de los Estaos Xuníos»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo plurales
m iguo plurales
Llinia 69:
[[Archivu:Uscapitolindaylight.jpg|thumb|250px|right|L'edificiu del Senáu nel [[Capitoliu de los Estaos Xuníos]] en [[Washington, D. C.]]]]
 
Los padres de la Constitución crearon un Congresu bicameral pol deséu de tener dos cámares por que se fiscalizaran ente elles. La intención d'una cámara yera ser la cámara del pueblu” la cual sería por demás sensible a la opinión pública. La otra cámara tenía como fin el representar a los Estaos. Hasta l'añu [[1913]] ellos Senadores yeren escoyíos poles llexislatures de los estaos y non por votación popular, nesi añu promúlgose la Decimoséptima Enmienda, que establecía la eleición senatorial vía eleición popular direuta. Asina sería un forum de mayor deliberación, onde los periodos de seis años dexaríen a los Senadores a nun depender totalmente de la opinión pública como nos casos de periodos curtios. La Constitución establez que se riquir de l'aprobación de dambes cámares p'aprobar una llei.
 
El Senáu de los Estaos Xuníos foi nomáu a imaxe y semeyanza del [[Senáu Romanu]]. La cámara onde s'axunta'l Senáu ta allugada na nala norte del edificiu del [[Capitoliu de los Estaos Xuníos]], en [[Washington, D. C.]], la capital nacional. La Cámara de Representantes axuntar na nala sur del mesmu edificiu.
Llinia 77:
 
== Requisitos ==
La [[Artículu Primeru de la Constitución de los Estaos Xuníos d'América#Tercer Seición: El Senáu Tercer Seición del Artículu I de la Constitución]] establez tres requisito pa'l senadores: cada senador tien de tener siquier 30 años d'edá, ten de ser ciudadanu de los Estaos Xuníos siquier dende va nueve años y, a lo último, tien de tener la so residencia (nel momentu de la eleición) nel estáu que busca representar. Los requisitos d'edá y de ciudadanía son más estrictos tocantes a ellos Senadores que nel casu de los Representantes. [[James Madison]] nel “Federalist Non. 62”, xustifica ello argumentando que l'enfotu n'ellos senadores” tien de recayer en persones que la so información y estabilidá sía más estensa.
 
== Composición actual ==