Diferencies ente revisiones de «Conductividá llétrica»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Etiquetes: Edición visual Edición de móvil Edición de la web pa móvil
m Revertíes les ediciones de 5.132.2.117 (alderique) hasta la cabera versión de XabatuBot
Etiqueta: Reversión
Llinia 29:
Un métodu práuticu sumamente importante ye'l de la titulación conductométrica, ye dicir, la determinación de la concentración d'un electrolitu en solución pola midición de la so conductividá na titulación. Esti métodu resulta especialmente valoratible pa les soluciones turbies o fuertemente coloreaes que davezu nun puen ser titulaes col emplegu d'indicadores.
 
==<ref>[[Jamal]]</ref>Conductividá en medios sólidos==
 
Según la teoría de bandes d'enerxía en sólidos cristalinos ''(ver [[semiconductor]])'', son materiales conductores los que nes bandes de valencia y conducción se superponen, formando una ''ñube'' d'[[electrón|electrones]] llibres causante de la corriente al someter al material a un campu llétricu. Estos medios conductores denómense [[conductor llétricu|conductores llétricos]].
 
conductores los que nes bandes de valencia y conducción se superponen, formando una ''ñube'' d'[[electrón|electrones]] llibres causante de la corriente al someter al material a un campu llétricu. Estos medios conductores denómense [[conductor llétricu|conductores llétricos]].
 
La [[Comisión Electrotécnica Internacional]] definió como patrón de la conductividá llétrica: