Diferencies ente revisiones de «John Travolta»

Contenido eliminado Contenido añadido
m películes
m preferencies llingüístiques: perfección => perfeición
Llinia 44:
Tres les famoses ''Fiebre del sábadu nueche'' y ''Grease'', Travolta protagonizó un [[filme]] de [[James Bridges]]: ''[[Urban Cowboy]]'' (1980). Na película interpreta a Bud, un rapazu de la zona rural que se tresllada a casa del so tíu en [[Houston]] ([[Texas]]) y namórase de Sissy ([[Debra Winger]]), quién ye persuadida pa cometer un crime. N'otres pallabres, otru ésitu que sumar a la llista y que la so banda sonora ganó un [[Grammy]].
 
Metanes ello, tres trés grandes ésitos consecutivos, paecía que John Travolta yera infalible, pero esa perceición taba por camudar. En protagonizando ''[[Impautu]]'' (1981) (de nuevu a les órdenes de [[Brian De Palma]]), Travolta vio, a pesar del respaldu de la crítica, cómo l'ésitu nun yera l'esperáu. El cayente llegó col intentu d'alicar ''Fiebre del sábadu nueche'' con una remortina, ''Staying Alive'' (1983) (dirixida por [[Sylvester Stallone]]), que fracasó comercialmente y nun llogró'l sofitu de la crítica. D'equí p'arriba, la carrera de Travolta baxó notoriamente ente'l periodu de 1983-1989, llogrando protagonizar namái tres películes que fracasaron: ''Two of a Kind'' con [[Olivia Newton John]] a fines de (1983) ''PerfecciónPerfeición'' (1985) con [[Jamie Lee Curtis]] y ''That's Dancing!'', lo que causó que la so carrera quedara virtualmente enllancada.
 
Por cuenta de la decadencia de la so carrera [[cinematográfica]], Travolta entornar na so segunda pasión: los aviones. Gracies al ésitu que tuvo cola actuación, Travolta pudo financiar esta fascinación y aquel día yera pilotu, graduáu d'academia y con avión propiu. Amás Travolta casóse con [[Kelly Preston]].