Diferencies ente revisiones de «Torre de control»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo contraición: con+les => coles
m preferencies llingüístiques: perfección => perfeición
Llinia 10:
Les torres de control encargar de dixebrar los despegues y los aterrizaxes ente sigo, y a estos colos que crucien sobre la so área ensin intención d'aterrizar, por aciu la emisión d'autorizaciones que tienen de ser obedecíes polos pilotos. Pa estes autorizaciones tener en cuenta'l pesu y velocidá de les aeronaves, curiando que siempres esista una separación reglamentaria, o mayor, ente aviones consecutivos. Otru criteriu de asignación de veces de despegue y aterrizaxe consiste en que se despegue y aterrice la mayor cantidá d'aeronaves nel mínimu tiempu posible, p'amenorgar demorances, lo cual puede riquir, frecuentemente, que non siempres los aviones desapieguen nel mesmu orde en que tán llistos, acordies coles sos velocidaes y rendimientu.
 
El so llabor ye complexa, por cuenta de la gran cantidá d'aviones que transiten y les condiciones atmosfériques que pueden alteriar dichu tránsitu. Pa esto'l controlador d'aeródromu debe, necesariamente, tener a la vista a toles aeronaves na so comunicación antes d'autoriza-yos entrar nel so espaciu aereu, conocer a la perfecciónperfeición la xeografía del so sector y cuntar con equipos de midida de vientu y presión atmosférica, a lo menos.
 
Anguaño utilícense complexos sistemes automatizados que dexen realizar, en circunstancies normales, les xeres más comunes con poco o nenguna participación humana. D'esta manera optimízase'l trabayu y amenórgase la probabilidá d'[[Accidente aereu|accidentes aéreos]].