Diferencies ente revisiones de «Minneapolis»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo enllaces
m iguo testu: componse => compónse
Llinia 233:
Minneapolis tien una gran comunidá afroamericana. Acordies con Encuestar sobre la Comunidá estauxunidense (''American Community Survey''), 62.520 negros moraben en Minneapolis. Los afroamericanus constitúin aprosimao'l 4% de la población de Minnesota, por más del 17% de la población de Minneapolis. La ciudá tamién tien una considerable comunidá de nativos americanus que ye predominantemente [[Ojibwa|Chippewa]]. El pueblu Chippewa constitúi aprosimao'l 1% de la población de la ciudá. De los 5.983 americanus nativos, 3.709 son d'esta tribu. Amás, hai una pequeña comunidá de [[siux]] en Minneapolis, aprosimao 847 miembros, que representa'l 0,2% de la población.
 
Minneapolis tien una importante comunidá asiática. Hai aprosimao 17.686 estauxunidenses d'orixe asiáticu en Minneapolis que constitúin daqué menos del 5% de la población de la ciudá. La población asiática componsecompónse principalmente de la etnia hmong. Aprosimao 2.925 estauxunidenses d'orixe [[Pueblu chinu|chinu]] moren en Minneapolis, que constitúin el 0,8% de la población. Hai cerca de 2.000 [[indios americanus]] na ciudá, lo que representa'l 0,6% del total de la población. Los [[estauxunidenses]]-[[vietnamites]] y los estauxunidenses-[[coreanos]] constitúin el 0,4% de la población cada unu. Los residentes d'ascendencia [[Pueblu filipín|filipina]] y [[Xaponeses|xaponesa]] son escasos en Minneapolis. Hai 603 filipinos-estauxunidenses y 848 xaponeses-estauxunidenses en Minneapolis, que constitúin aprosimao'l 0,2% de la población cada unu.
 
La población hispano y llatino ye predominantemente [[Mexicanos n'Estaos Xuníos|mexicana]]. Los descendientes de mexicanos son aprosimao 21.741 habitantes, lo que representa'l 6,1% de la población de la ciudá. Hai 958 [[puertorriqueñu|puertorriqueños]] y 467 [[cubanos]] en Minneapolis, un 0,3% y 0,1% de la población respeutivamente. Hai 10.008 hispanos y llatinos (que nun sían mexicanos, puertorriqueños y cubanos) de distintes ascendencies conviviendo na ciudá.