Diferencies ente revisiones de «Democracia lliberal»

m
iguo contraición: "con la" => "cola"
m (iguo testu: con la política => cola política)
m (iguo contraición: "con la" => "cola")
El defensores de la democracia presenten diversos argumentos en favor de la "tiranía de la mayoría". Unu ye que la presencia d'una [[Constitución]] que protexe los derechos de tolos ciudadanos na mayoría de los países democráticos funciona como salvaguarda. Xeneralmente, los cambeos nestes constituciones riquen l'aprobación per parte d'una mayoría cualificada de los representantes electos, d'un xuez y un xuráu que cunten que siguiéronse de forma evidente los procesos correutos, o la opinión de la cámara de representantes antes y dempués d'unes eleiciones o inclusive un [[referendu]]. Estos requisitos de cutiu tán combinaos. La [[separación de poderes]] en [[poder llexislativu]], [[poder executivu|executivu]] y [[poder xudicial|xudicial]] tamién enzanca a una pequeña mayoría imponer la so voluntá. Esto significa qu'una mayoría puede coaccionar llegalmente a una minoría (magar ye éticamente cuestionable), pero una minoría sería bien pequeña y, na práutica, ye más difícil llograr una mayor proporción de xente qu'aprueba tales aiciones.
 
Otru argumentu ye que les mayoríes y les minoríes pueden tomar posiciones marcadamente distintes en distintes temes. La xente de cutiu ta acordies con lacola mayoría en delles coses y cola minoría n'otres, pos la opinión de les persones varia. Asina, los miembros d'una mayoría pueden llindar la opresión d'una minoría yá que nel futuru ellos mesmos pueden convertise en minoría.
 
Un tercer argumentu bien emplegáu ye que, a pesar de los riesgos, l'usu de la voluntá de la mayoría ye preferible a otros sistemes, y la tiranía de la mayoría ye seya que non meyor que la de la minoría. Tolos posibles problemes mentaos hasta agora pueden tener tamién llugar en sistemes non democráticos col problema añedíu de que la minoría nel poder puede primir a la mayoría. El defensores de la democracia sostienen que les estadístiques afirmen de forma concluyente qu'un mayor grau de democracia lleva a esperimentar menos problemes internos. Esto ye formuláu dacuando como la Llei de Rummel, qu'afirma que cuanta menos llibertá democrática tien un pueblu, más probable ye que se produzan xenocidios per parte de los poderosos.