Diferencies ente revisiones de «Gulag»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Estilu habitual na nuesa wiki
m iguo contraición: "con la" => "cola"
Llinia 31:
La base llegal y l'orientación pa la creación del sistema de «campos de trabayu correutivos» (en rusu: исправительно-трудовые лагеря, ''Ispravítelno-trudovýy lageriá''), la columna vertebral de lo que se denomina comúnmente como'l GULAG, foi'l decretu secretu de [[Sovnarkom]] de [[11 de xunetu]] de [[1929]] sobre l'usu de les cárceles de trabayu, repitíu nel apéndiz equivalente de la xunta del Politburó del 27 de xunu de 1929.
 
El GULAG foi establecíu oficialmente como una institución de tola [[Xunión Soviética]] y como una alministración principal del [[OGPU]], la policía secreta soviética, el [[25 d'abril]] de [[1930]] como'l ''ULAG'' pola orde 130/63 del [[OGPU]] acordies con lacola orde de [[Sovnarkom]] 22, p. 248, fechada'l [[7 d'abril]] de [[1930]], y foi renombráu como ''GULAG'' en payares.
 
A principios de la década de 1930, una drástica medría de la política penal soviética produció una medría significativa de la población de los campos de prisioneros. Tamién los obispos y sacerdotes de la Ilesia Ortodoxa Rusa fueron encarcelaos nos campos del GULAG. Mientres el periodu de la [[Gran Purga]] ([[1937]]–[[1938]]), la mayoría de les detenciones arbitraries en masa provocaron otra medría nel númberu de recluyíos. Mientres esos años, cientos o miles d'individuos fueron deteníos y sentenciaos a llargos periodos de prisión, acordies con dalgunu de los múltiples pasaxes del conocíu [[Artículu 58 (Códigu Penal de la RSFS de Rusia)]], que sancionaba delles formes de «actividaes contrarrevolucionarias».<ref>Artículu 58 del Códigu Penal de la RSFSR</ref>