Diferencies ente revisiones de «Léon Degrelle»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: contraxo matrimoniu => casóse
m (GR) Duplicate: File:Hegazkin istripua.jpgFile:Aterrizaje en la playa de la Concha del bombardero modelo Heinkel 111, que venía directamente desde Noruega de Léon Degrelle, piloto belga y cabeza del partido nazi en Bélgica en la Segunda... (5 de 5) - Fondo Car-Kutxa Fototeka.jpg Exact or scaled-down duplicate: [[c::File:Aterrizaje en la playa de la Concha del bombardero modelo Heinkel 111, que venía directamente desde Noruega de Léon Degrelle, piloto belg…
Llinia 27:
 
El [[1 de xineru]] de 1941, Léon Degrelle declaró públicamente la unidá del movimientu rexista col [[nazismu]] y el [[Fascismu|fascismu.]] Cuatro díes más tarde, Degrelle confesó la so almiración por [[Adolf Hitler]], al que llamó «l'home más grande de la nuesa dómina».{{Ensin referencies}} El [[21 de xunu]] de [[1941]] establecería una alianza colos nacionalistes flamencos, un día antes de la invasión alemana a la [[Xunión Soviética]]. La unificación de la ultraderecha europea nun frente común contra la [[Xunión Soviética|URSS]] daría la oportunidá pa estrechar los llazos de collaboración. En solicitando autorización especial de Hitler pa faelo, Degrelle fundó ese mesmu mes la Lexón Valonia (''Legion Wallonie''), una unidá de voluntarios belgues que combatiría a los soviéticos xunto cola Wehrmacht, de manera asemeyada a lo que fixo la División Azul compuesta por voluntarios españoles.
[[Ficheru:Hegazkin_istripuaAterrizaje en la playa de la Concha del bombardero modelo Heinkel 111, que venía directamente desde Noruega de Léon Degrelle, piloto belga y cabeza del partido nazi en Bélgica en la Segunda... (5 de 5) - Fondo Car-Kutxa Fototeka.jpg|thumb|Amerizaxe na [[Playa de La Concha (San Sebastián)|sablera de la Concha]] de [[Donostia|San Sebastián]] ([[España]]) del bombarderu Heinkel 111 que tresportaba a Léon Degrelle dende [[Noruega]] en [[mayu]] de [[1945]].]]
La Lexón Valonia, d'un millar de persones, combatió primeramente con uniforme y armes belgues nel Frente Oriental como parte de la [[Operación Barbarroja]]. En sufriendo graves perdes, y nel procesu de reorganización de les fuercies destinaes al ataque de la URSS, recibió refuerzos en [[1943]] al integrase nella tolos voluntarios de nacionalidá non xermana, colo que se convirtió nuna [[brigada]] d'asaltu axunta a les Waffen-SS. Degrelle fuera nomáu Cabu díes tres el so allistmientu, y [[Teniente]] pol so méritu en combate en recibiendo en mayu de [[1942]] una Cruz de Fierro. Al convertise en brigada, foi destacáu como Comandante (''Obersturmführer'') al mandu de la mesma.