Diferencies ente revisiones de «Presión de vapor»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-untu d'ebullición +untu de bullidura)
m iguo testu: másimu => máximu
Llinia 24:
Les molécules de la superficie del llíquidu que tengan una mayor [[enerxía]] van escapar de la superficie pasando a la fase de vapor ([[evaporación]]) mentes que les molécules del vapor van chocar escontra les parés del recipiente y ente sigo, perdiendo enerxía y tresformándose en llíquidu ([[condensación]]).
 
Inicialmente namái se produz la evaporación yá que nun hai vapor. Sicasí, según la cantidá de vapor aumenta, y por tanto la presión nel interior del recipiente, va incrementándose la velocidá de condensación, hasta que trescurríu dél tiempu dambes velocidaes s'iguales. Llegaos a esti puntu tendráse consiguío la presión másimamáxima posible nel recipiente (''presión de vapor'' o ''presión de saturación'') que nun va poder superase a nun ser que s'incremente la temperatura.
 
L'equilibriu va consiguise más aína cuanto mayor seya la superficie de contautu ente'l llíquidu y el vapor, porque d'esta miente favorezse la evaporación del llíquidu, de la mesma manera qu'un charcu d'agua estensu pero poco profundu ensucha más aína qu'ún cola mesma cantidá d'agua pero más pequeñu y de mayor fondura. Sicasí, l'equilibriu consíguese n'entrambos casos a la mesma presión de vapor.