Diferencies ente revisiones de «Santiago de Cuba»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: Santo Inés => Santa Inés
m iguo testu: jamaicanos => xamaicanos
Llinia 45:
El [[24 de febreru]] de [[1895]] reinicióse la [[Guerra del 95|Guerra d'Independencia]]. Santiago respuende al berru d'independencia, empuestos por una gran gama de dirixentes. El fin del dominiu colonial español tamién inclúi aiciones decisives pela redolada de la ciudá, como'l [[Batalla de la Llomba de San Juan|Combate de la Llomba de San Juan]] y la [[Batalla naval de Santiago de Cuba]].
 
Santiago foi amás tierra d'acoyida pa tolos tresmanaos del Mar Caribe, dende les Antilles Menores hasta les Mayores, ensin escaecer principalmente los refuxaos provenientes de la vecina [[Haití]] y de l'alloñada [[Luisiana]], dambes ex-colonies franceses. Más tarde a finales del sieglu 19 y principios del 20 acoyería les nueves folaes d'inmigrantes catalanes, jamaicanosxamaicanos y chinos. El so mestizaje y singular posición xeográfica fadríen de Santiago un llugar onde se cocinara un ajiaco” ensin par a tou lo llargo y anchu del país, un “ajiaco” que güei se define como Nacionalidá Cubana.
 
El [[26 de xunetu]] de [[1953]] produzse l'asaltu al [[Cuartel Moncada]], lleváu a cabu por mozu revolucionarios empobinaos por [[Fidel Castro]]. Anque l'aición revolucionaria fracasó, cumplióse'l so oxetivu inmediatu.