Diferencies ente revisiones de «Arcade»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
mSin resumen de edición
Llinia 20:
 
== ''Arcade'' como xéneru de videoxuegos ==
 
N'otros usos, el términu ''arcade'' referir a los videoxuegos clásicos o que recuerden a les máquines del mesmu nome. Tamién s'usa pa estremar a los simuladores. ''Arcade'', nesti sentíu, suel referise a los xuegos relativamente fáciles de xugar o que nun respuenden fielmente a la gravedá y otres fuercies
 
Línea 32 ⟶ 31:
 
;Carreres
JuegoXuegos ambientadosambientaos nes competencies d'autos, motocicletes, etc. Ye frecuente que tamién tengan asientos y mandos con forma de volantes, palanca de cambéu de velocidá (en dellos casos la máquina tien la forma del vehículu). A diferencia de los simuladores, l'oxetivu primordial ye quedar nun llugar aceptable nuna competencia (n'ocasiones a lo menos en 3ᵉʳ llugar) o cumplir con un tiempu específicu. Polo xeneral nun ufierten una hestoria o premisa de xuegu.
 
;Aición
Línea 49 ⟶ 48:
Cabo mentar tamién les alfombres de baille y en menor midida los ''[[Videoxuegu de lóxica|puzzles]]''. En Xapón amás fixéronse populares los xuegos de cartes y [[Aventura conversacional|aventures]].
 
Los xéneros de curtia duración, gran xugabilidá y [[rejugabilidad]] son los disponibles nestes máquines; xuegos estensos, como los [[Xuegu de rol|juegoxuegos de rol]], cuasi nunca salieron nesti formatu.
 
== Ver tamién ==
Línea 64 ⟶ 63:
== Enllaces esternos ==
{{commonscat|Arcade games}}
 
 
 
 
{{Tradubot|Arcade}}