Diferencies ente revisiones de «Conseyu Asesor de Política Llingüística»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 1:
{{organización}}
El '''Conseyu Asesor de Política Llingüística''' ye un órganu d'asesoriamientuasesoramientu y apoyu<ref>{{cita web|editor=[[BOPA]]|url=https://asturies.com/sites/default/files/bopa_composicion_conseyu_asesor_de_politica_llinguistica.pdf|títulu=BOPA núm. 133 de 10-VII-2020}}</ref> de la [[Conseyería de Cultura, Política Llingüística y Turismu]] d'[[Asturies]] que tien por oxetu asesorar al [[Gobiernu d'Asturies|gobiernu asturianu]] na toma de decisiones n'asuntos rellacionaos cola [[política llingüística]] de les llingües propies existentes n'Asturies.
 
Entamó a funcionar en [[2020]], siendo [[Berta Piñán]] la so primer presidenta como Conseyera de Cultura, [[Antón García]], [[Direición Xeneral de Política Llingüística|direutor xeneral de [[Política Llingüística]], el vicepresidente y [[Irene Arce]], xefa del [[Serviciu de Normalización]] de la conseyería, la secretaria.
 
Tamién componen el conseyu los respresentantes de la [[Universidá d'Uviéu]], de la [[Academia de la Llingua Asturiana]], del [[Real Institutu d'Estudios Asturianos]] y de la [[Radio TelevisiónRadiotelevisión del Principáu d'Asturies]].
 
Ente los miembros de llibre designación hai xente del ámbitu xurídicu, lliterariu, periodísticu, cultural, de la filoloxía asturiana, de la normalización lingüística y en representación de los colectivos de defensa de la llingua.