Diferencies ente revisiones de «Alain Prost»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo eslemazu: Forna Ligier => Equipe Ligier
m iguo testu: qu'el => que'l
Llinia 53:
 
=== Etapa en Ferrari (1990-1991) ===
En 1990, Prost a bordu del [[Ferrari 641]] realizó una extraordinaría temporada, poniendo en verdaderu riesgu l'ampliu dominiu que los McLaren-Honda calteníen dende 1988 y poniendo nuevamente a [[Ferrari]] en llucha franca pol títulu. Pa principios d'añu rescamplaba quque'ell McLaren-Honda yera un meyor automóvil, y que los Williams-Renault taben n'ascensu. El trabayu de Prost y del equipu téunicu dexaron el desarrollu de la 641 diseñada por [[Barnard]], faciendo qu'a mediaos de temporada tresformar nun rival contundente.
 
L'empiezu de la temporada nun yera'l meyor: En Phoenix los dos Ferrari abandonaben ante un ampliu dominiu del Mclaren de Senna. La primer victoria sería en Interlagos, Brasil. Un incidente ente Satoru Nakajima y Senna faía que Prost atopar cola victoria. El festexu nun despintaba la realidá evidente de que los Ferrari taben per debaxo de los Mclaren y apenes percima de los sorprendentes Williams-Renault.
Llinia 77:
 
=== Escudería Prost GP ===
Yá retiráu de manera definitiva, Alain Prost dirixó la so propia escudería en [[Fórmula 1]], [[Prost Grand Prix]], dende [[1997]] hasta [[2001]], en mercando primeramente'l [[Equipe Ligier]]. La escudería quebró a entamos de [[2002]]. Hai de solliñar d'esta etapa quque'ell que fuera mientres un añu compañeru so, [[Jean Alesi]], tuvo so les órdenes de Prost nesti equipu.
 
=== Dempués de la Fórmula 1 ===