Diferencies ente revisiones de «Belmopán»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
m iguo testu: qu'el => que'l
Llinia 2:
'''Belmopán'''{{cartafueyu|países}} ye la capital de [[Belize]]. Asitiada nel centru del país, a unos 80 km de la costa del [[mar Caribe]] y al este del [[ríu Belize]], tenía en [[2010]] una población de 16.451 habitantes. Ye la capital de país d'[[América]] con menos población, pero ye la tercer población más grande del país, tres de [[Belize City]] y [[San Ignacio (Belize)|San Ignacio]], y la única, xunto con Belize City, que tien l'estatus de ciudá.
 
Belmopan asitiase nel distritu de Cayo, a un altor de 76 m sobro'l nivel de la mar. Ye una ciudá planificada: dempués de quque'ell huracán Hattie arrasara la antigua capital, Belize City, en [[1961]] pensose en facer una nueva capital. El so nome ye un amiestu de les pallabres Belize, nome del mayor ríu del país, y Mopan, nome d'otru riu afluente del anterior.
 
La so construcción entamó en [[1967]], y el gobiernu moviose a ella en [[1970]]. Nostante, l'escepticismu de los demás países sobro la posibilidá de que se convirtiera na braera capital alministrativa del país fae que, por exemplu, [[Estaos Xuníos]] caltuviera la so embaxada en Belize City hasta avientu de [[2006]] y que, entá anguaño, la mayor concentración de representación diplomática foriata, con cuatro embaxaes y 29 consulaos, permanezca en Belize City.