Diferencies ente revisiones de «Movimientu de los Santos de los Últimos Díes»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: qu'el => que'l
Sin resumen de edición
Llinia 1:
{{Mormonismu}}
El '''Movimientu de los Santos de los Últimos Díes''' o la '''Ilesia de los Santos de los Últimos Díes'''<ref>{{DALLA|mormonismu}}</ref> ye un movimientu cristianu restauracionista compuestu por persones qu'aceuten les enseñances y revelaciones del profeta [[Joseph Smith]]. Los que pertenecen al movimientu creyen na [[Biblia]] y nel [[Llibru del Mormón]].
 
== Mormonismu ==
Llinia 55:
=== Crítiques dende los círculos non relixosos ===
* Los escépticos apliquen al mormonismu'l mesmu principiu d'esixencia d'evidencies que piden a tolos grupos qu'afirmen coses sobrenaturales: Afirmaciones estraordinaries riquen evidencies estraordinaries (Frase del filósofu escocés David Hume). Ye por ello que los escépticos dubien del don de profecía de Joseph Smith y de los rellatos de pueblos semites (llamaos ''lamanites'' y ''nefites'') na América en tiempos enantes de la conquista europea, ente otres creyencies. Los escépticos señalen que nun hai nenguna evidencia arqueolóxica que sofite los rellatos del Llibru de Mormón.
* Dellos grupos de non-relixosos d'activistes de los movimientos de gais y llesbianes critiquen a La Ilesia de Xesucristu de los Santos de los Últimos Díes pol so supuestu activismu escontra les uniones d'homosexuales nos Estaos Xuníos. Esti conflictu foi claramente patente, por exemplu, nel masivu sofitu de los mormones p'aprobar la proposición 8 en California, defendiendo'l matrimoniu específicamente ente home y muyer, a lo llargo de les eleiciones presidenciales de los Estaos Xuníos de 2008.
 
== Referencies ==
{{llistaref}}