Diferencies ente revisiones de «Miami Heat»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: qu'el => que'l
m Correiciones
Llinia 62:
De la mano de Mourning l'equipu empezó 11-3. Nuna socesión de trespasos a metá de temporada, Riley, n'otra xugada maestra, facer con otra de les grandes estrelles de la lliga, [[Tim Hardaway]]. Xuntu con Tim llegó [[Chris Gatling]], ente que [[Kevin Willis]] y [[Bimbo Coles]] colar a [[Golden State Warriors]]. Por si fora poco tamién se fixo col mozu [[Walt Williams]], que venía de faer 16,4 puntos, 4,5 rebotes y 4,1 asistencies la pasada temporada en [[Sacramento Kings]]. Miami remató la campaña con balance positivu, 42-40,<ref>basketball-reference.com [http://www.basketball-reference.com/leagues/NBA_1996.html 1995-96 NBA Season Summary], consultáu [[xunetu de 2008]]</ref> que-y valieron un sitiu nos playoffs, onde esperaben los Bulls de [[Michael Jordan]]. Chicago, que venía de llograr el récor de 72 victories, venció por 3-0 pero en Miami volvieron saborguiar los mieles de los playoffs.
[[Ficheru:Alonzo Mourning.jpg|thumb|215px|[[Alonzo Mourning]], hestoria viva de Miami Heat.]]
Mourning acabó la temporada con dobles figures, con promedios de 23,2 puntos y 10,4 rebotes. Hardaway, pela so parte, robló 17,2 puntos y 10 asistencies, formando alxunto pie dea 'Zo' una de les meyores sociedaes de la NBA.
 
Na siguiente temporada, la [[temporada 1996-97 de la NBA|1996-97]], los Heat llograron una temporada escelente de 61-21.<ref>basketball-reference.com [http://www.basketball-reference.com/leagues/NBA_1997.html 1996-97 NBA Season Summary], consultáu [[xunetu de 2008]]</ref> La franquicia llograba'l so primer títulu de [[División Atlánticu (NBA)|División Atlánticu]] y Riley, que se llevó'l premiu al [[Entrenador del Añu de la NBA]], siguía edificando un equipu ganador. Anguaño'l fichaxe estrella foi [[Jamal Mashburn]], que cuayó dos primeres temporaes na NBA a gran nivel en [[Dallas Mavericks]], pero al que les mancadures lastraron un tanto nes 2 siguientes y a lo postrero na so carrera. Jamal llegó en cuenta de [[Sasha Danilovic]], [[Kurt Thomas]] y [[Martin Müürsepp]]. Amás de Mashburn, incorporar a xugadores que tuvieron un rol fundamental nel equipu como [[Dan Majerle]], [[P.J. Brown]], [[Voshon Lenard]] y [[Isaac Austin]], que llegó procedente de [[Turquía]] (magar que yá apostara 3 temporaes na NBA), onde robló 22,3 puntos y 13,9 rebotes. Austin, con una aportación de 9,7 puntos y 5,8 rebotes foi escoyíu como'l [[Xugador más ameyoráu de la NBA]].