Diferencies ente revisiones de «Robu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m quito plantía "{{redirixe|Lladrón}}" porque "Lladrón" nun esiste
m Correiciones
Llinia 100:
* '''Encalomo''': Ye'l delincuente que s'escuende nel llugar del robu primero que zarru l'establecimientu, actuando una vegada que se queda solo. Suelen dir dellos individuos. Ye un robu un tanto en desusu y viénose detectando últimamente n'almacenes de los grandes polígonos ya ilesies.
* '''Palquistas''': Apuerten a les viviendes, especialmente en cases antigües o de pocos pisos, esguilando y engatando al traviés de la fachada aportando polos balcones o terraces. Actúen de nueche.
* '''Butroneros''': Suelen “trabayar” con hores per delantre. Utilicen elementos contundentes pa realizar buraques de dellos centímetros de diámetru alxunto pie dea la puerta y peslleres o en parés colindantes a la vivienda.
* '''[[Rififi]]''': Denominar asina esti rexistru” cuando la buraca que dexa la entrada a una persona efectúase al traviés de terrado. Fundamentalmente “trabayen” en locales o naves comerciales d'una sola planta.
* '''[[Allunizaxe]]''': Métodu utilizáu polos lladrones de tiendes consistente en truñar con un vehículu contra l'escaparate de la tienda y robar la mercancía. En pocos segundos el lladrones peracabaron el robu y diéronse a la fuga. Esisten proteiciones metáliques especiales, capaces d'aguantar o amortiguar el golpe contra la fachada. Un precuru eficaz y barato consiste n'aparcar los vehículos propios delantre del comerciu, de tala forma que enzánquese l'accesu del vehículu conducíu polos agresores, que va precisar unos metros de llibre percorríu pa impautar con fuercia abondo. Anque nesti casu un sistema d'alarma de xuru nun va torgar por sigo solo'l robu, va dexanos intervenir rápido pa embrivir los efeutos del mesmu.