Diferencies ente revisiones de «Carlos Dávila»

Contenido eliminado Contenido añadido
m quito plantía "{{otros usos|Carlos Dávila (periodista)}}" porque "Carlos Dávila (periodista)" nun esiste
m iguo testu: expresidente/a => ex-presidente/a
Llinia 56:
Esti ministeriu nun funcionar col gobiernu yá que los [[comunistes]] reorganizaron los sos sindicatos y Dávila apuráu por una posible revuelta intentó censuralos y anulalos, pero por cuenta de la impopularidá del gobiernu y a pesar de que nun había congresu nin poder xudicial nun se pudo illegalizar el comunismu que se volvió ferrial.
 
Los medios de prensa, la mayoría en manes de derechiegues, polo tanto siguidores del expresidenteex-presidente Montero, empecipiaron una aceda crítica al gobiernu'l que namái cuntaba colos diarios [[La Nación (Chile)|La Nación]] y la revista Güei. L'estremu autoritarismu fixo más complexa la yá grave situación y obligó a Dávila a camudar delles vegaes de gabinete en namái cien díes, el so mayor arma nel gobiernu, l'autoritariu ministru del interior, [[Juan Antonio Ríos]], dexó'l cargu y empecipióse una grave etapa de cayente.
 
Sol gobiernu de Dávila empioró entá más la situación económica, la xente empezó a entamar cada vez más olles comunes y per esos díes [[Arturo Merino Benítez]] entamó una sulevación na ciudá d'[[Ovalle]] que favoreció la salida de los militares del gobiernu, la única fuercia de sofitu qu'ésti tenía.