Diferencies ente revisiones de «María de Brabante»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo enllaces
m quito -áes
Llinia 4:
Convirtióse, a los venti años, na segunda esposa de Felipe III l'Atrevíu, rei de Francia, en Vincennes, París, el [[21 d'agostu]] de [[1274]]. Foi la madre de Luis de Évreux, Margarita (esposa d'Eduardo I d'Inglaterra), y una neña que morrió a edá temprana.
 
Por cuenta de la so influencia, Felipe #arreyar nel asuntu de los Angevinos y n'hostilidáeshostilidaes col [[reinu d'Aragón]].
 
Foi acusada pol chambelán La Brosse d'envelenar a Luis, nacíu del primer matrimoniu del rei con Isabel d'Aragón, muertu repentínamente en 1278. El so hermanu Juan I de Brabante coló a París a defendela, y según delles cróniques, probablemente fantástiques, pudo faelo en desafiando a La Brosse al combate de Dios. Finalmente foi'l mesmu chambelán quien resultó acusáu y executáu pol supuestu crime.<ref>Van Hasselt, André y Van Hasselt, M., ''[https://books.google.es/books?id=gtkkUjXr6Z8C&pg=PA156&dq=juan+iii+de+brabante&hl=es&ei=wLAiToSqAY-D-wapzvylAw&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=4&ved=0CDcQ6AEwAzgK#v=onepage&q=juan%20iii%20de%20brabante&f=false Historia de Béljica y Holanda]'', Madrid-Barcelona, Imprenta del Imparcial, 1884, pp. 139-140.</ref>