Diferencies ente revisiones de «Facebook»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: qu'el => que'l
Sin resumen de edición
Etiquetes: Revertido Edición de móvil Edición de la web pa móvil
Llinia 1:
{{wikificar}}{{Correxir}} correxir
'''Facebook''' yeorganizaciónFacebookye un sitiu web de baldre de redes sociales creáu por [[Mark Zuckerberg]]. Orixinalmenteorixinalmente yera un sitiu pa estudiantes de la [[UniversidálaUniversidá de Harvard]], poroHarvardporo anguaño ta abiertu a toa persona que tenga una cuenta de [[corréu electrónicu]]. Los usuarios puen participar nuna o más [[Redes sociales n'Internet|redesinternetredes sociales]], en rellación cola so situación académica, el so llugar de trabayu o rexón xeográfica.
{{Organización}}
'''Facebook''' ye un sitiu web de baldre de redes sociales creáu por [[Mark Zuckerberg]]. Orixinalmente yera un sitiu pa estudiantes de la [[Universidá de Harvard]], poro anguaño ta abiertu a toa persona que tenga una cuenta de [[corréu electrónicu]]. Los usuarios puen participar nuna o más [[Redes sociales n'Internet|redes sociales]], en rellación cola so situación académica, el so llugar de trabayu o rexón xeográfica.
 
Recibió muncha atención na blogosfera y nos medios de comunicación al convertise nuna plataforma sobre la que terceros puen desendolcar aplicaciones y facer negociu a partir de la rede social. Sicasí, esiste la esmolición alrodiu del so posible modelu de negociu, yá que los resultaos en publicidá reveláronse como bien probes.
 
A mediaos de [[2007]] llanzódellanzó les versiones en [[Idioma francés|francés]], [[IdiomafrancésfrancésIdioma alemán|alemán]] y [[español]] pa impulsar la so espansión fuera d'[[Estaos Xuníos d'América|Estaos Xuníos]], anque los sos usuarios concéntrense mayoritariamente n'Estaos Xuníos, [[Canadá]]XuníosCanadá y [[Reinu Xuníu]]. En xineru de [[2010]], Facebook cuntaba con 3800 millones de miembros, y traducciones a 700 idiomes.
 
== Historia de la empresa ==