Diferencies ente revisiones de «Karnak»

Contenido eliminado Contenido añadido
m [Bot] Reemplazu de testu (-Nilo +Nilu)
m plurales femeninos -as -es
Llinia 41:
Esistía tamién un llagu sagráu, numberosos templetes y capiyes de menor tamañu, y múltiples estancies y almacenes asitiaos dientro de los murios qu'arredolaben la cortil principal.
 
La diferencia principal ente'l templu de Amón en Karnak, que [[Diodoro de Sicilia]] afirma ser el más antiguu de [[Tebas (Exiptu)|Tebas]], y la mayoría de los templos exipcios ye'l tiempu y esfuerciu emplegaos na so construcción y posteriores ampliaciones. Unos trenta [[faraones]] contribuyeron coles sos edificaciones convirtiendo al complexu nun conxuntu, que pol so tamañu (unos trenta [[hectárea|hectárees]]s), nun se conociera enxamás.
 
La entrada, ente dos inmensos [[pilonos]], ta precedíu por un ''dromos'' ("camín del dios") o avenida d'[[Esfinxe (escultura)|esfinxes]], con cabeza de carneru, símbolos del dios Amón. Aportar a un gran patiu porticado onde s'atopa, a la izquierda, un templete del faraón [[Seti II]], una de les columnes de [[Taharqo]] y la monumental estatua de [[Pinedyem I]], a la derecha el templu de [[Ramsés III]], al frente, la sala hipóstila, y un pocu más al fondu, los [[obeliscu|obeliscos]] de [[Thutmose I]] y [[Hatshepsut]]; dempués hai una serie d'estancies, con patios menores, y el ''santuariu'', a los que namái teníen accesu'l [[faraón]] y los sacerdotes.