Diferencies ente revisiones de «Junts per Catalunya (partíu políticu)»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
Etiquetes: Edición visual Edición de móvil Edición de la web pa móvil Edición móvil avanzada
mSin resumen de edición
Etiquetes: Edición visual Edición de móvil Edición de la web pa móvil Edición móvil avanzada
Llinia 10:
 
Finalmente, el [[11 de xunetu]] de 2018, se rexistra nel Rexistru de Partíos Políticos del Ministeriu del Interior a ''Junts per Catalunya'' como un partíu políticu, con sede na Rambla de Cataluña y baxo la presidencia de [[Laia Canet]]. De manera paralela, nesi mesmu xunetu de 2018, l'espaciu más prósimu al expresidente [[Carles Puigdemont]] (viviendo en [[Bélxica]] dende [[2017]]) decide impulsar el nuevu partíu de la [[Crida Nacional per la República]] (CNxR) cola finalidá d'atorgar una nueva alternativa a la causa independentista.
 
=== Dixebra y primer Congresu de fundación (2020) ===
En xunetu de 2020, les negociaciones ente l'espaciu más prósimu al expresidente Puigdemont (CNxR) y el [[Partíu Demócrata Européu Catalán|PDeCAT]] amuesen la necesidá de reestructurar l'espaciu políticu de la Coalición JxCat. Mientres que'l PDeCAT apostaba pola continuación del modelu de coalición, calteniendo al PDeCat como partíu de centru-derecha independiente, l'entornu de [[Carles Puigdemont|Puigdemont]] apuesta pola creación d'un nuevu partíu políticu unificáu más [[Progresismu|progresista]] y unilateralista.
 
A consecuencia de la dificultá, l'entorn de Puigdemont faise col mandu del partíu políticu rexistráu, camudando tanto la so sede (de la Rambla de Cataluña a l'Avenida Diagonal) como la so presidencia, que va cayer en manes de [[Carles Valls]] (alcalde de [[Balenyà]], cercanu a Puigdemont). Esta aición va ser criticada fondamente pol PDeCAT, que consideraba al partiy "Junts per Catalunya" como una marca de la so propiedá.
 
El 25 de xunetu de 2020 va celebrase un congresu de fundación con una sesión online na cual van participar munchos altos cargos de la coalición JxCat como [[Marta Madrenas]], [[Elsa Artadi]], [[Laura Borràs]], [[Meritxell Budó]] o'l mesmu [[Carles Puigdemont|Carles]] Puigdemont. Frutu d'esti procesu, el partíu va anovar la so Executiva llanzando una consulta pela rede a los sos simpatizantes, resultando escoyíu a [[Carles Puigdemont]] como presidente'l partíu (col 99,3% de los votos), y [[Jordi Sànchez Picanyol|Jordi Sànchez]] como'l so secretariu xeneral (col 94,2% de los votos).
 
== Resultaos eleutorales ==