Diferencies ente revisiones de «Henry Miller»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Correiciones
m iguo testu: #\b((?:A|a)nglo)?(S|s)axonos\b#u => $1$2axones
Llinia 14:
Torna a los Estaos Xuníos en [[1940]] ya instálase nel Big Sur (California), onde sigui produciendo una lliteratura puxante, colorista y socialmente crítica. Escribe ''El colosu de Marussi'' (1941), que trata sobre un viaxe a [[Grecia]], país que visitó convidáu por [[Lawrence Durrell]]; el llibru más qu'una guía al usu ye un monumentu llíricu a la sensualidá mediterránea, una crítica brillosa a la manera de vida americanu y un alegatu pola paz. Siguiéronlu 039;'La velea del aire acondicionáu'' (1945-47), la triloxía ''[[La crucifixón rosa]]'', compuesta por ''Sexus'' (1949), ''Plexus'' (1953), y ''Nexus'' (1960). Escribió ''Les naranxes del Bosco'' en [[1957]]; y l'estudiu lliterariu, ''El mundu de D.H. Lawrence'' en [[1980]].
 
consideróse-y, inclusive, un [[postmodernismo|postmoderno]]. Los sos ''trópicos'', tachaos de pornográficos, xeneraron una gran polémica y fueron prohibíos nos países [[anglosaxón|anglosaxonosanglosaxones]]. En [[1964]] la [[Suprema Corte d'Estaos Xuníos|Corte Suprema]] de los Estaos Xuníos anula, de la Corte d'Estáu, el xuiciu contra Miller por obscenidad, lo que representa la nacencia de lo que, más tarde, va ser conocíu col nome de [[revolución sexual]].
 
Ente les sos aficiones taben les de pianista amateur y pintor. Escribió llibros sobre la so pintura y tres la so muerte, les sos acuareles fueron treslladaes a dos museos: el Henry Miller Museum of Art na ciudá d'[[Omachi]] [[Nagano]] ([[Xapón]]) y el Henry Miller Art Museum na Coast Gallery de Big Sur.