Diferencies ente revisiones de «Bioma»

Contenido eliminado Contenido añadido
I'm laughing on the outside Crying on the inside 'Cause I'm so in love with you
Etiquetes: Revertido Edición visual Edición de móvil Edición de la web pa móvil
m Revertíes les ediciones de 189.132.136.186 (alderique) hasta la cabera versión de XabatuBot
Etiqueta: Reversión
Llinia 4:
En función de la llatitú, la temperatura, les precipitaciones y l'altitú, en definitiva, y de les carauterístiques básiques del clima, puede estremase la tierra en zones de carauterístiques asemeyaes; en caúna d'eses zones desenvuélvese una vexetación (fitocenosis) y una fauna (zoocenosis) que cuando tán rellacionaes, definen un bioma, qu'entiende les nociones de comunidá y l'interacción ente suelu, plantes y animales.
 
HayHai distintos sistemassistemes parapa la clasificación de biomes, que polo generalxeneral suelen estremar la tierra en dos grandes grupos —biomes terrestres y biomes acuáticos-, con un númberu non demasiáu grande de biomes. A escala planetaria, la [[selva tropical]] trupa, la sabana, la estepa, los montes templaos y la [[tundra]], son los grandes biomes que caractericen la biósfera y que tienen una repartida zonal, esto ye, que nun superen ciertos valores llatitudinales. A escala rexonal o continental, los biomes son difíciles de definir, en parte porque esisten distintos patrones y tamién porque les sos fronteres suelen ser difuses (vease'l conceutu de ecotono).
 
Los biomes de cutiu son conocíos polos sos nomes locales. Por casu, un bioma de yerbazales conozse como pradería en Norteamérica, sabana n'África, estepa n'Asia, pampa en Suramérica y veld en Sudáfrica.