Diferencies ente revisiones de «Miami Heat»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: #\[\[Las Vegas, Nevada(\|Las Vegas)?\]\]#u => Las Vegas
m iguo testu: per últimu vegada => per última vegada
Llinia 158:
Tres la decepcionante [[temporada 2006-07 de la NBA|temporada 2006-07]], Miami, en cuenta de reconstruyir, empezó con intenciones de volver a la élite. Nel draft de 2007 escoyeron a Jason Smith nel puestu númberu 20 pa trespasalo dempués pol númberu 21, Daequan Cook. En 2ª ronda tamién trespasaron la so eleición, el [[Bosnia y Herzegovina|bosniu]] Stanko Barac, a [[Indiana Pacers]] por una futura 2ª ronda. Miami perdió a [[Jason Kapono]] y a [[James Posey]], que colaron a [[Toronto Raptors]] y [[Boston Celtics]], respeutivamente. Miami precisaba una base con urxencia y consiguió a [[Smush Parker]], que nun ameyoraba enforma lo qu'había, y al veteranu escolta [[Penny Hardaway]], que volvía atopase con Shaq dempués de la so esitosa etapa n'[[Orlando (Florida)|Orlando]]. Sicasí, Hardaway, yá bien veteranu, foi cortáu en [[avientu]]. Miami tamién consiguió traer de vuelta a [[Ricky Davis]], nun trade nel que consiguió tamién a [[Mark Blount]] y unvió a [[Minnesota Timberwolves]] a [[Antoine Walker]], [[Wayne Simien]], [[Michael Doleac]] y una 1ª ronda condicionada. Ricky llegó pa ser la 3ª opción n'ataque tres [[Dwyane Wade]] y [[Shaquille O'Neal]], pero les circunstancies que-y depararon a los Heat fueron bien distintes.
 
El [[19 d'avientu]] de [[2007]] mientres el primer cuartu del atopo frente a [[Atlanta Hawks]], Mourning esgañóse'l tendón de la rodía derecha y, magar la insistencia de los médicos, nun dexó que lo retiraren en camiya, llegando a comentar qu'esa nun yera la manera en qu'imaxinaba salir d'una cancha per últimuúltima vegada na so carrera. Sicasí, el xugador empecipió un procesu de recuperación mientres [[2008]], col enfotu de siguir xugando otra temporada más si'l cuerpu dexar y esquitase del varapalo sufiertu na temporada de la so despidida.
 
El [[5 de febreru]] de [[2008]], [[ESPN]] publicó que Miami taba interesáu en trespasar a [[Shaquille O'Neal]], contrariu a la opinión de Pat Riley un mes antes declarando que los Heat nun tener# cuenta de trespasar al 13 vegaes all-star. Un día dempués, sicasí, Miami trespasó a O'Neal a [[Phoenix Suns]] por [[Shawn Marion]] y [[Marcus Banks]], poniendo fin a la etapa Wade & Shaq.<ref>eluniverso.com [https://web.archive.org/web/20090125231318/http://archivo.eluniverso.com/2008/02/07/0001/15/7F4Y6CA41898469EB3B620213C93B1AA.aspx Shaquille ONeal trespasáu a los Suns de Phoenix], consultáu [[xunetu de 2008]]</ref>