Diferencies ente revisiones de «Bien (filosofía)»

m
iguo testu: #\b(contempor)a(neos|nees|nea)\b#ui => $1á$2
m (+{{control d'autoridaes}})
m (iguo testu: #\b(contempor)a(neos|nees|nea)\b#ui => $1á$2)
# La teoría metafísica, según la cual el Bien ye la realidá y xusto la realidá perfecta o suprema y ye deseyáu como tal.
# La teoría suxetiva, según la cual el Bien ye lo deseyao o lo que gusta, y consíguese tan solo realizando diches aiciones.
El pensamientu humanu siguió estos dos caminos diverxentes: lo absoluto y lo relativo. Ente el pensadores contemporaneoscontemporáneos caltiénense entá dambos puntos de vista, anque tien más adeptos el relativu. Pal home modernu, que mira a la ciencia y a la razón con gran respetu, ye difícil atopar argumentos fayadizos que xustifiquen la teoría absoluta del bien y del mal.<ref>“Las Enseñanzas básicas de los Grandes Filósofos” de S. E. Frost (h) – Editorial Claridad SA</ref>
 
La postura relativista supón, inclusive, que les actitúes básiques del home, tales como l'amor y el mieu, que se acomuña cuasi siempres al bien y al mal, respeutivamente, van producir efeutos distintos según les dómines y les sociedaes nes cualos prodúzanse, daqué que nun resulta fácil aceptar. Si nun esiste actitú meyor qu'otra, tampoco tenemos d'esforcianos por adoptala.