Diferencies ente revisiones de «Historia de la India»

Contenido eliminado Contenido añadido
m +{{control d'autoridaes}}
m iguo testu: #\b(contempor)a(neos|nees|nea)\b#ui => $1á$2
Llinia 198:
Los postreros guptas aguantaron con ésitu a los reinos del noroeste hasta la llegada de los hunos alchons, quien s'establecieron n'Afganistán escontra la primer metá del sieglu V, cola so capital en Bamiyán. Sicasí, gran parte del Decán y el sur de la India nun se vieron afeutaos por estos acontecimientos nel norte.
====Dinastía Vakataka====
L'imperiu Vakataka aniciar nel Decán a mediaos del sieglu III d.C. Créese que'l so estáu estender dende les llendes sureñes de Malwa y Guyarat nel norte hasta'l ríu Tungabhadra nel sur, y dende el mar Arábigu nel oeste hasta les llendes de Chhattisgarh nel este. Fueron los socesores más importantes de los Satavahanas nel Decán y contemporaneoscontemporáneos de los Guptas nel norte de la India.
Los Vakatakas son conocíos por haber sío proteutores de les artes, l'arquiteutura y la lliteratura. Dirixeron obres públiques y los sos monumentos son un legáu visible. Los viharas y chaytias de los covarones de Ajanta construyir col patrociniu del emperador Vakataka Harishena.
 
Llinia 210:
 
====Dinastía Kadamba====
Los Kadambas aniciar en Karnataka, India. La dinastía foi fundada por Mayurasharma en 345 y darréu amosaría un potencial de desenvolvimientu de proporciones imperiales, nicios de lo cual apúrrense polos títulos y epítetos asumíos polos sos gobernantes. El rei Mayurasharma ganó a los exércitos de los Pallavas de Kanchi posiblemente con ayuda de delles tribus natives. La fama de los Kadambas algamó'l so puntu máximu mientres el reináu de Kakushthavarma, un gobernante notable col qu'inclusive los reis de la dinastía Gupta texeron aliances matrimoniales. Los Kadambas fueron contemporaneoscontemporáneos de la Dinastía Ganga Occidental y xuntes, dambes dinastíes formaron los reinos nativos más antiguos que gobernaron el país con absoluta autonomía. Tres el so cayente, la dinastía siguió gobernando como feudataria d'imperios Kannada mayores, los imperios Chalukya y Rashtrakuta, mientres otros quinientos años, tiempu nel que se ramificó en dinastíes menores como los Kadambas de Goa, los Kadambas de Halasi y los Kadambas de Hangal.
 
====Los hunos alchon====