Diferencies ente revisiones de «María Balbín»

Contenido eliminado Contenido añadido
m preferencies llingüístiques: '/\b(re(l))(atu|atos)\b/i' => '$1$2$3'
m iguo testu: #\b(contempor)a(neos|nees|nea)\b#ui => $1á$2
Llinia 23:
María Balbín vive nun  periodu de grandes cambeos políticos, sociales y económicos: la crisis de la Restauración, la dictadura de Primo de Rivera, la Segunda República, la Guerra Civil y la Dictadura de Francisco Franco, pero nun paez qu'ello quedara reflexáu nos sos escritos calteníos, de los que tamién desconocemos la fecha na que se crearon na mayor parte de los casos.
 
Nesti sentíu, puede dicise que María Balbín nun ye bien distinta de los escritores contemporaneoscontemporáneos que fixeron la obra n'asturianu, a nun ser delles esceiciones. Pero sí podemos dicir que s'estrema de les escritores contemporaneescontemporánees en castellán, tamién asturianes, que sí vivieron la lliteratura d'una manera más comprometida como Eva Canel o Eugenia Ástur, anque tamién ye verdá que les sos circunstancies vitales fueron otres.
 
La nuesa escritora espresa na so  faer lliterariu les sos vivencies tomaes de la cultura tradicional,  popular, de la relixón, del so oficiu (mayestra) y de la materia primo del so oficiu: los neños, a los qu'adoraba.