Diferencies ente revisiones de «Empresa Alministradora d'Aeropuertos Internacionales»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
Llinia 3:
 
== Historia ==
Foi fundada en Nicaragua el [[16 d'agostu]] de [[1983]], como una entidá descentralizada, con patrimoniu propiu, personalidá xurídica y duración indefinida, so la direición y control de la Corporación de Tresporte del Pueblu (COTRAP), p'alministrar los aeropuertos internacionales esistentes o futuros nuevos aeropuertos en [[Nicaragua]], al adoptar midíes necesaries pa entamar el funcionamientu y modernizar los servicios aeroportuarios y funciones auxiliares al mesmu. Sicasí nel Artículu 4 de la Llei Creadora establecióse que la direición de la empresa sedría exercida pol direutor executivu del sector aereu de la COTRAP.
indefinida, so la direición y control de la Corporación de Tresporte del Pueblu (COTRAP), p'alministrar los aeropuertos internacionales esistentes o futuros nuevos aeropuertos en [[Nicaragua]], al adoptar midíes necesaries pa entamar el funcionamientu y modernizar los servicios aeroportuarios y funciones auxiliares al mesmu. Sicasí nel Artículu 4 de la Llei Creadora establecióse que la direición de la empresa seria exercida pol direutor executivu del sector aereu de la COTRAP.
 
== Aeropuertos ==
Línea 20 ⟶ 19:
*[http://www.inac.gob.ni/ Institutu Nicaragüense d'Aeronáutica Civil de Nicaragua] Autoridá d'aviación civil de Nicaragua
 
 
 
 
 
 
{{Tradubot|Empresa Administradora de Aeropuertos Internacionales}}
 
{{control d'autoridaes}}
Línea 32 ⟶ 25:
[[Categoría:Empreses de Nicaragua]]
[[Categoría:Aviación de Nicaragua]]
 
 
[[Categoría:Wikipedia:Revisar traducción]]