Diferencies ente revisiones de «Vuelta a España 1986»

Contenido eliminado Contenido añadido
m +{{control d'autoridaes}}
m Pericu Delgado,,Perico Delgado
Llinia 11:
El francés [[Thierry Marie]], especialista en contrarrelós curties, ye quien se visti'l primera maillot mariellu, magar a otru día, el corredor del equipu Reynolds, [[Marc Gomez]], tres una llarga escapada de 150 kilómetros, va ponese al mandu de la clasificación.
 
La primer etapa decisiva foi la sesta, con final nos míticos [[Llagos de Cuadonga]]. PericuPerico Delgado atacó y consiguió una cierta distancia respeuto al grupu persiguidor, encabezáu por Robert Millar. Finalmente, Delgado ye neutralizáu y Millar axudícase'l trunfu d'etapa y vístise de mariellu. Dos díes depués, el ciclista [[Escocia|escocés]] ratifica'l so bon estáu de forma, al perder namái nueve segundos respectu al vencedor de la etapa, [[Marino Lejarreta]], na cronoescalada al [[Monte Naranco|Alto del Naranco]]. La clasificación xeneral, sicasí, caltiense bien apostada, con cinco corredores en menos d'un minutu de diferencia. De los favoritos, namái Fignon paez refugáu al trunfu final.
 
Na 11ª etapa, una contrarreló sobre terrenal llanu apostada en [[Valladolid]], el gallegu [[Álvaro Pino]] arrampuñó-y el lideralgu a Robert Millar. Pedro Delgado foi'l más perxudicáu na etapa, asitiándose a casi dos minutos na xeneral. Sean Kelly, a pesar de la bona etapa realizada, atopábase yá a tres minutos y mediu de Pino.
 
La siguiente etapa importante foi la 17ª, con final en [[Sierra Nevada (España)|Sierra Nevada]], con una llarga ascensión final de más de 30 kilómetros. Mientres la etapa produció una escapada de dellos corredores, que llegaríen a meta cola abonda ventaya sobre los favoritos como p'apostase la etapa. Entrín y non, por detrás xugábase la [[Vuelta a España|Vuelta]]. Millar atacó mientres l'ascensión, y mientres dellos kilómetros, foi líder virtual de la carrera. Sicasí, Álvaro Pino aceleró'l ritmu nos últimos kilómetros, y consiguió neutralizar al corredor del Panasonic, llegando xuntos a llinia de meta. El restu de favoritos perdió entá más tiempu respeuto al líder, destacando los diez minutos que perdió PericuPerico Delgado.
 
La última etapa de monte tuvo protagonizada pol plante de los corredores faciendo la etapa a una media de 29 km/h. por, según la opinión d'ellos, una carretera en mala traza y ser una etapa demasiao dura pa un día antes d'acabar la vuelta (teniéndose que xubir nesa etapa, como últimu puertu de la vuelta, unu de categoría especial).<ref>{{cita web|url=http://hemeroteca.elmundodeportivo.es/preview/1986/05/13/pagina-30/1149188/pdf.html|editor=[[Mundo Deportivo]]|títulu=vientu, calor y necesidá de relax provovaron un promediu de velocidá de 29 km/h|fechaaccesu=[[17 de payares]] de [[2009]] fecha=[[13 de mayu]] de [[1986]]}}</ref>