Diferencies ente revisiones de «Evaporación»

Contenido eliminado Contenido añadido
m +{{control d'autoridaes}}
m iguo testu: nel so parte cimeru => na so parte cimera
Llinia 30:
Les tases de evaporación asina reparaes pueden xeneralmente ser consideraes como máximes y dan un bonu aproximamientu del poder evaporante de l'atmósfera. Aplicando a dichos valores máximos diversos coeficientes d'amenorgamientu y comparando les resultaos correxíes colos suministraos poles fórmules de evaporación, van deducise los valores más probables de les tases de evaporación aplicables a la superficie d'interés.
 
El más utilizáu de los evaporímetros ye'l de [[Evaporímetru Piché|tipu Piche]]. Ta constituyíu por un tubu cilíndricu de vidriu de 25 cm de llargu y 1.5 cm de diámetru. El tubu ta graduáu y zarráu nelna so parte cimerucimera, ente que la so abertura inferior ta obturada por una fueya circular de papel filtru normalizáu de 30 mm de diámetru y 0.5 mm d'espesura, afitada por capilaridad y caltenida por un resorte. Enllenáu l'aparatu d'agua destilada, ésta se evapora progresivamente al traviés de la fueya de papel filtru. L'amenorgamientu del nivel de l'agua nel tubu dexa calcular la tasa de evaporación (en mm por cada 24 hs, por casu). El procesu de evaporación ta amestáu esencialmente al '''déficit higrométricu''' del aire; sicasí, l'aparatu nun tien seique en cuenta abondo la influencia del solazu. Esti aparatu, nes estaciones hidrometeorológicas instálase baxu abrigu.
 
Los depósitos o [[Tanque evaporimétrico|tanques de evaporación]] utilizaos en distintos países son de formes, dimensiones y carauterístiques distintes, pos los especialistes nun tán d'alcuerdu sobre'l meyor tipu a emplegar.