Diferencies ente revisiones de «Rede d'área llocal»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: dispon => dispón
m preferencies llingüistiques: conectaes => coneutaes
Llinia 16:
* Una '''topoloxía xerárquica''' ye similar a una estrella estendida. Pero en llugar de coneutar los ''hubs'' o ''switches'' ente sigo, el sistema coneutar con un ordenador que controla'l tráficu de la topoloxía.
* La '''topoloxía de malla''' implementar p'apurrir la mayor proteición posible pa evitar una interrupción del serviciu. L'usu d'una topoloxía de malla nos sistemes de control en rede d'una planta nuclear sería un exemplu escelente. Nesta topoloxía, cada ''host'' tien les sos propies conexones colos demás ''hosts''. Anque [[Internet]] cuenta con múltiples rutes escontra cualquier allugamientu, nun adopta la topoloxía de malla completa.
* La '''topoloxía d'árbol''' tien delles terminales conectaesconeutaes de forma que la rede ramificar dende un servidor base. Un fallu o frayatu nel cable ataya les tresmisiones.
* La '''topoloxía de doble aniellu''' ye una de los trés principales topoloxíes. Les estaciones tán xuníes una con otra formando un círculu per mediu d'un cable común. Les señales circulen nun solu sentíu alredor del círculu, tornándose en cada nodo. El doble aniellu ye una variación del aniellu que s'utiliza principalmente en redes de fibra como FDDI.
* La '''topoloxía mista''' ye aquella na que s'aplica un amiestu ente dalguna de les otres topoloxíes: bus, estrella o aniellu. Principalmente podemos atopar dos topología mistes: Estrella-Bus y Estrella-Aniellu. Los cables más utilizaos son el [[cable de par trenzado]], el [[cable coaxial]] y la [[fibra óptica]].
Llinia 62:
:Los concentradores de cableaxe tienen dos tipos de conexones: pa les estaciones y pa xunise a otros concentradores y asina aumentar el tamañu de la rede. Los concentradores de cableaxe clasifíquense dependiendo de la manera en que internamente realicen les conexones y distribúin los mensaxes. A esta carauterística llámase-y topoloxía lóxica.
:Esisten dos tipos principales:
:# Concentradores con [[Topoloxía en bus|topoloxía lóxica en bus]] (HUB): estos dispositivos faen que la rede pórtese como un bus unviando les señales que-yos lleguen por toles salíes conectaesconeutaes.
:# Concentradores con [[Rede n'anillo|topología lóxica n'aniellu]] (MAU): pórtense como si la rede fuera un aniellu unviando la señal que-yos llega por un puertu al siguiente.