Diferencies ente revisiones de «Oyíu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: componse => compónse
m iguo testu: nel so parte => na so parte
Llinia 40:
Apréciense dientro del so edificiu [[Anatomía|anatómicu]]: el cuévanu timpánica, la membrana timpánica, los osteocillos óticos (huesecillos del oyíu), senos y celdes mastoideos, según la tuba faríngea o faringotimpánica (antes denomada ''Trompa de Eustaquio'').
 
Dientro de la '''cuévanu timpánica''' tómase un senu irregular apináu d'aire, esti elementu llega dende la [[nasofaringe]] per mediu de la tuba faringotimpánica, y encárgase de dar acople a la estructura intratimpánica, lo mesmo que de sirvir de mediu de tresporte de frecuencies acústiques. El cuévanu timpánica ta recubierta por mucosa y una [[epitelio|lámina epitelial]] de tipu planu simple nelna so parte posterior, pero nel anterior apréciase un [[epiteliu]] de tipu cilíndricu ciliáu pseudoestratificado con [[célula|célules]] caliciformes.
 
La '''membrana timpánica''' ye d'aspeutu tresparente y dixebra al cuévanu timpánica del meato auditivu esternu. Tien una estructura ovaloide con un diámetru promediu d'alredor de 1 cm. A la membrana timpánica estúdiense-y dos porciones; la ''Pars Tensis'' o porción estriada y la ''Pars Laxus'' o porción laxa. Componer de trés capes: