Diferencies ente revisiones de «Aeropuertu Internacional Long Thành»

Contenido eliminado Contenido añadido
m preferencies llingüístiques: proyectu => proyeutu
Llinia 1:
{{Edificiu}}
 
L''''Aeropuertu Internacional de Long Thanh''' ye un proyectuproyeutu aeroportuario en Vietnam, que se va allugar a 40 kilómetros al nordeste de la [[ciudá Ho Chi Minh]]. Va Ser construyíu dempués de [[2010]]. L'aeropuertu va cuntar con cuatro pistes d'aterrizaxe (4000 metros x 60 metros) que van reemplazar al [[Aeropuertu Internacional Tan Son Nhat]] pa vuelos internacionales.
 
El plan maestru del nuevu aeropuertu foi aprobáu en [[abril]] de [[2006]]. La cortil va ser construyíu nel distritu de Long Thanh, provincia de [[Dong Nai]], a unos 50 kilómetros al nordeste de la [[xiudad Ho Chi Minh]] y a 70 kilómetros al noroeste de la ciudá petrolífera de [[Vung Tau]], cerca de l'autovía 51A. L'estudiu de viabilidá del nuevu proyectuproyeutu atopar en cursu. L'aeropuertu internacional Long Thanh va ser construyíu nun área de 50 kilómetros cuadraos, y va tener 4 pistes (4.000 x 60 metros o 13.100 x 200 pies), les que van ser capaces d'atender grandes aviones como l'[[Airbus A380]].
 
El proyectuproyeutu va estremar en dos etapes. La primera, inclúi la construcción de dos pistes paraleles y una terminal con una capacidá de 20 millones de pasaxeros al añu, que taría completada en [[2010]]. La segunda etapa, que s'espera que tea concluyida en [[2015]], va dexar al aeropuertu con trés terminales de pasaxeros y una terminal de carga diseñada p'atender 5 millones de tonelaes de carga al añu.
 
La inversión total del proyectuproyeutu envalórase que ronda los 8000 millones de dólares. Una vegada que l'aeropuertu internacional Long Thanh seya completáu, l'aeropuertu Tan Son Nhat va atender namái [[Cabotaxe|vuelu de cabotaxe]]. Espérase que l'aeropuertu internacional Long Thanh sía'l principal aeropuertu de la península d'Indochina, y unu de los aeropuertos con más tráficu del sureste asiáticu.
 
== Referencies ==