Diferencies ente revisiones de «Bandera de Timor Oriental»

Contenido eliminado Contenido añadido
Páxina creada con «derecha|sinmarco|275x275px La '''bandera''' nacional '''de Timor Oriental''' (en portugués ''Bandeira de Timor-Les…»
 
Sin resumen de edición
Llinia 1:
[[Ficheru:Flag of East Timor.svg|derecha|sinmarco|275x275px]]
La '''bandera''' nacional '''de Timor Oriental''' (en [[Idioma portugués|portugués]] ''Bandeira de Timor-Leste'') ye ún de los símbolos oficiales de [[Timor Oriental]]. La [[bandera]] ye collorada, con un triángulu isósceles de collor prietu, que tien la base nel llau del mástil una estrella blanca de cinco puntes nel centru, superpuestu sobre un triángulu isósceles mariellu de mayor tamañu, tamién basáu nel llau del mástil y estendíu hasta'l puntu central de la bandera.
 
== Historia ==
La bandera de Timor Oriental ye oficial de magar 2002. Ye la mesma bandera que foi adoptada orixinalmente cuando'l país declaró la so independencia de Portugal en 1975, siete díes anantes de ser [[Invasión indonesia de Timor Oriental|invadíu por Indonesia]]. Na medianueche del [[19 de mayu]] de 2002, fecha d'aniciu del que ye de magar Día de la Independencia, arriose la bandera de les Naciones Xuníes ya izose la del nuevu país independiente, Timor Oriental.
 
Acordies cola constitución del país el triángulu mariellu (collor PMS 123 de la escala [[Pantone]]) representa "la güelga del colonialismu na historia de Timor Oriental". El triángulu prietu representa "l'oscurantismu que tien de ser vencíu", y la base collorada (PMS 485) representa "la llucha pola lliberación nacional". La estrella, o "lluz que guía", ye blanca pa representar la paz.
 
== Descripción oficial de la bandera ==
Llinia 35:
 
== Referencies ==
<references />
[[Categoría:Timor Oriental]]
[[Categoría:Banderes nacionales]]