Diferencies ente revisiones de «Xuegos Paralímpicos»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: #\b(abe(l))(ugu|ugáu|ugada|ugaos|ugaes)\b#iu => $1$2$3
mSin resumen de edición
Llinia 81:
Los Paralímpicos de Sydney representaron una gran medría de presencia de medios que-y dieron gran esposición. Llegó a un alcuerdu ente'l Comité Organizador y All Media Sports(AMS) pa tresmitir los Xuegos internacionalmente.
 
Esto llevó a otros alcuerdos con medios d'Asia, Europa y Suramérica pa distribuyir la cobertoria y poder tresmitir n'otros países. Los Xuegos tamién fueron tresmitíos porper Internet, siendo la primer vegada que se faía. Gracies a estos esfuercios calcúlase que los xuegos Paralímpicos de Sydney tuvieron una audiencia de 300 millones de persones a nivel mundial.
 
En Reinu Xuníu, la BBC foi criticada pola so mínima cobertoria de los Xuegos Paralímpicos d'Iviernu nel 2010, comparáu cola cobertoria que tuvo de los Xuegos Olímpicos d'esi mesmu añu. La BBC anunció que compartiría parte de les tresmisiones nel so sitiu web y tresmitiría un resume d'una hora per televisión. Pa los Xuegos Olímpicos invirtieren 160 hores de cobertoria. En Noruega, la Norwegian Broadcasting Corporation (NRK) tresmitió 30 hores de los Xuegos Paralímpicos del 2010 en vivu. Les crítiques vinieron sobre esta televisora dempués de que por casu nel biatlón nun se tresmitiera la parte del tiru. Nel casu del ḥoquei sobre xelu sentáu y el curling, les tresmisiones de la televisora noruega llograron les mesmes audiencies que nos Xuegos Olímpicos.