Diferencies ente revisiones de «Claudia di Girolamo»

Contenido eliminado Contenido añadido
m nomes propios: Marcia Merín => Marcia Merino
m nomes propios: Pládanu => Arce
Llinia 84:
En 2011, debuta como [[direutora de teatru]] y [[dramaturga]], y presentó na ribera del reconocíu [[ríu Mapocho]] de Santiago la obra ''Soi tumba'', primer parte de la triloxía ''Sobrevivientes por que recordar... dende'l marxe de la memoria''. El proyeutu foi la resultancia de cinco años d'investigación de la obra del dramaturgu irlandés [[Samuel Beckett]]. La obra foi amás escrita por Di Girólamo y en términos dramaturgos usa como exa principal la obra ''Camín de peor'' de Beckett y complementóse con una adautación de ''[[Los trés hermanes]]'' d'[[Antón Chejov]]. Nuna entrevista dixo «[...] El ríu siempres foi un llugar de refugaya y desastre, onde entá vive xente y onde se llanzaron cuerpos na dictadura. Tamién ye'l Mapocho onde madres tiraron a los sos fíos y persones suicidáronse. Ye una ferida, un llugar onde les persones van morrer o a dicinos que daqué nun funcionar». Paralelamente interpreta en televisión a la cruel terrateniente [[Catalina de los Ríos y Lísperguer]] (o ''[[Catalina de los Ríos y Lisperguer|La Quintrala]]'') en ''[[La doña (telenovela chilena)|La Doña]]'', versión moderna de la [[La Quintrala (miniserie)|serie homónima]] del direutor [[Vicente Sabatini]]. La so actuación recibió diverses crítiques y aponderamientos. Asina mesmu, al añu siguiente participó na comedia ''[[La Sexóloga]]'', sicasí, recibió baxos índices d'audiencia.
 
En 2013 presenta en [[Villa Grimaldi]] la obra ''Mina Antipersonal'', segunda parte de la triloxía ''Sobrevivientes por que recordar... dende'l marxe de la memoria'', onde Di Girólamo toca llugares incómodos de la memoria recién del país. Nesta propuesta l'actriz dirixó perbién al repartu ([[Francisca Gavilán]], Marcela Salinas y [[Gabriela Hernández]]) nun testu simbólicu de difícil entrada pal públicu, qu'entemez párrafos de los llibros de Luz PládanuArce y Marcia Merino —delatores de la DINA—, La vida doble d'[[Arturo Fontaine]], poemes de [[Gabriela Mistral]], y ''Los díes felices'', de [[Samuel Beckett]]. N'agostu protagonizó xuntu con [[Sergio Hernández (actor)|Sergio Hernández]] la obra de teatru de [[Luis Alberto Heiremans]], ''El mar na muralla'' —segunda parte de la triloxía ''Bonaventura''. Ésta foi dirixida pol so propiu fíu [[Antonio Campos|Antonio]] xunto a la so compañía Teatru de Gerónimo en [[Centru Mori|Centru Mori Bellavista]]. L'ésitu de la obra llevar a presentar a les selmanes siguientes, una función na 6ª xornada del ciclu “Quilpué ye Teatru” con más de 600 espectadores.
 
{| width="30%" cellpadding="5" align="right" style="font-size:85%;border-collapse:collapse; background-color:transparent; border-style:none;"