Diferencies ente revisiones de «Xeomorfoloxía»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
m iguo testu: velocidáes => velocidaes
Llinia 23:
Otres cañes de la xeomorfoloxía estudien diversos factores qu'exercen una marcada influencia nes formes de la tierra como por casu l'efectu predominante del clima o la influencia de la xeoloxía nel relieve. Les principales son:
* '''Xeomorfoloxía climática''': estudia la influencia del clima nel desenvolvimientu del relieve. La [[presión atmosférica]] y la [[temperatura]] interactúan col clima y son los responsables de los vientos, les escorrentías y del continuu modeláu del ciclu xeográficu. La diversidá de climes representa distintes de [[velocidá|velocidaes]]es na evolución del ciclu, como ye'l casu de los [[clima grebu|climes grebos]] con ritmu evolutivu más lentos y de los climes bien húmedos con ritmos evolutivos más altos, como tamién el clima representa'l tipu de modeláu predominante; glacial, [[Vientu|eólicu]], fluvial, etc. Esta conocencia sintetizar no que se denomina «dominios morfoclimáticos».
* '''[[Morfoloxía fluvial|Xeomorfoloxía fluvial]]''': ye la caña especializada de la xeomorfoloxía que s'encarga del estudiu de los accidentes xeográficos, formes y relieves causaos pola [[dinámica fluvial]]. Esti subcampo suel traslaparse col campu de la [[hidrografía]].