Diferencies ente revisiones de «Allunizaxe»

Contenido eliminado Contenido añadido
m +{{control d'autoridaes}}
m iguo testu: kilómetros => quilómetros
Llinia 18:
Cuando se columbra'l puntu de descensu, el módulu atopar a una altitú de 2950 metros, funcionando'l retrocohete con un emburrie de 2540{{esd}}kgf. mientres la nave presenta un enclín de 49°.
 
La primer fase consiste en pasar a una distancia sobre la superficie llunar d'unos 2300 metros y a una distancia d'ente 4 y 8 kilómetrosquilómetros del puntu de descensu y a una velocidá de traslación d'unos 150{{esd}}m/s, amenorgando la velocidá de descensu a 45{{esd}}m/s.
 
A los 914 metros d'altitú la nave presenta un enclín de 57 graos.
Llinia 28:
El descensu dura del orde de los 11 minutos y 54 segundos. Esta maniobra simplificar a partir del allunizaxe del [[Apolo 14]], dexando una mayor disponibilidad de combustible del módulu de descensu pa un casu d'emerxencia.
 
Pa ello, la [[nave Apolo]] asitiar nuna órbita llunar elíptica de 108 por 16,5 kilómetrosquilómetros, de manera que'l módulu llunar empecipió la maniobra de descensu y allunizaxe a namái 16{{esd}}500 metros d'altor en cuenta de los 110{{esd}}000 del casu anterior.
 
=== Zona d'allunizaxe ===
Llinia 34:
Entender por ''zona d'allunizaxe'' los sectores de la superficie de la Lluna, ideales pa efectuar un descensu controláu nidiu a la d'establecer una base llunar.
 
Mientres les misiones [[Programa Apolo|Apolo]] les zones d'allunizaxe yeren elipses de 8 x 5 kilómetrosquilómetros escoyíes según los criterios siguientes:
# Na ruta d'aproximamientu nun tienen d'esistir resquiebros nin llombes altes, pos ello daría llugar a falses interpretaciones del altor-radar.
# Les zones tienen de presentar pocos accidentes y con un suelu llibre de grandes roques.