Diferencies ente revisiones de «Cinta tresportadora»

Contenido eliminado Contenido añadido
m +{{control d'autoridaes}}, usando FastButtons
m iguo testu: kilómetros => quilómetros
Llinia 55:
El primer sistema de cinta tresportadora yera bien primitivu y consistía nuna cinta de cueru, lona, o cinta de goma que s'esmucía por una tabla de madera plano o cóncava. Esti tipu de sistema nun foi calificáu como esitosu, pero apurro un incentivu a los inxenieros pa considerar los tresportadores como un rápidu, económicu y seguru métodu pa mover grandes volumes de material d'un llugar a otru.
 
Mientres los años 20, les instalaciones de la compañía H. C. Frick, demostraron que los tresportadores de cinta podíen trabayar ensin nengún problema en llargues distancies. Estes instalaciones realizar so tierra, dende una mina percorriendo cuasi 8 kilómetrosquilómetros. La cinta tresportadora consistía de múltiples plegues d'algodón de patu recubierta de goma natural, que yeren los únicos materiales utilizaos nesos tiempos pa la so fabricación. En [[1913]], [[Henry Ford]] introdució la cadena de montaxe basada en cintes tresportadores nes fábriques de producción de la [[Ford Motor Company]].
 
Mientres la Segunda Guerra Mundial, los componentes naturales de los tresportadores volviéronse bien escasos, dexando que la industria de goma entornar en crear materiales sintéticos que reemplazaren a los naturales. Dende entós desenvolviéronse munchos materiales p'aplicaciones bien concretes dientro de la industria, como les bandes con aditivos antimicrobianos pa la industria de l'alimentación o les bandes con carauterístiques resistentes p'altes temperatures