Diferencies ente revisiones de «Mar Mariellu»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m saléu por navegación
m iguo testu: kilómetros => quilómetros
Llinia 8:
La [[badea de Corea]], ente la provincia china de [[Liaoning]] y el noroeste de [[Corea del Norte]], forma parte tamién del mar Mariellu. El mar de Bohai y la península de Corea tán dixebraes pola [[península de Liaodong]], cola ciudá de [[Dalian]] asitiada nel so estremu sur.
 
En [[2007]], la Corporación China del Petroleu y el Gas, [[CNPC]], afayó un importante [[Xacimientu petrolíferu|xacimientu]] [[petroleu|petrolero]], de casi mil millones de tonelaes, na [[mariña]] y la [[plataforma continental]] del mar Mariellu. La superficie total del xacimientu, asitiáu na provincia de [[Hebei]], estender a 1570 kilómetrosquilómetros cuadraos, de les cualos dos terceres partes atópase na plataforma marina. El nuevu xacimientu va ser una fonte importante del [[Petroleu crudo|crudu]] para China, país que procura amenorgar el grau de la so dependencia con al respective de la importación d'[[hidrocarburu|hidrocarburos]].
== Delimitación de la IHO ==
La máxima autoridá internacional en materia de delimitación de mares a efeutos de navegación marítimu, la [[Organización Hidrográfica Internacional]] («International Hydrographic Organization, IHO), considera'l mar Mariellu como un mar. Na so publicación de referencia mundial, «Limits of oceans and seas» (Llendes d'océanos y mares, 3ª edición de 1953), asígna-y el númberu d'identificación 51 y definir de la forma siguiente: