Diferencies ente revisiones de «Natalia Naryshkina»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: 'de el' => 'del' (manual)
m iguo testu: kilómetros => quilómetros
Llinia 11:
Sicasí, por cuenta de la [[Revuelta de Moscú en 1682|revuelta]] provocada por [[Sofía Alekséyevna Románova]], hermana d'Iván V qu'aspiraba al poder al traviés de la manipulación del llindáu Zar, foi apostrada del gobiernu. Los sos hermanos fueron asesinaos y el so padre obligáu a escondese nun conventu.
[[Ficheru:Portrait of Tsaritsa Natalya Kirillovna Naryshkina - Google Cultural Institute.jpg|left|150px|Semeya de Tsaritsa Natalya Kirillovna Naryshkina]]
Mientres Sofía gobierna al traviés d'Iván V, Natalia vive llibre de peligro pero na probeza, teniendo de pidir de cutio ayuda a la Ilesia pa sobrevivir. Pasó gran parte del tiempu nel palaciu veraniegu d'Alloño, a 5 kilómetrosquilómetros de Moscú, al pie del so fíu Pedro.
 
N'agostu de 1689, Pedro cumplió la mayoría d'edá, polo que se-y pidió a Sofía qu'apurriera'l poder, al negase esta y amenaciar con una nueva revuelta, foi derrocada. Pedro ya Iván siguieron gobernando en xunto, hasta la muerte del segundu en [[1696]], dende entós Pedro proclamóse como Zar únicu y lexítimu llegando más tarde a ser conocíu como El Grande.