Diferencies ente revisiones de «Valdefuentes de Sangusín»

m
Iguo plurales: kilómetro/kilómetru => quilómetros
m (quito plantía "{{otros usos|Valdefuentes}}" porque "Valdefuentes" nun esiste)
m (Iguo plurales: kilómetro/kilómetru => quilómetros)
Tien una ilesia d'estilu góticu, con una bóveda de piedra de sillería sostenida por cuatro aros de piedra, el pisu ye de lloses, nuna d'elles hai una inscripción que diz “Equí ta soterráu un canónigu”, n'otra llosa hai una inscripción que diz: “añu 1785”. Per dientro tien una superficie de 39x17 metros, esto ye, 663 m², pa poder agospiar a 2652 persones. Al pie de la ilesia hai una torre de 25 metros d'altor, pa xubir a dicha torre hai una escalera de cascoxu con 53 pasos. En dicha torre atopa'l campanariu con dos campanes, una d'elles llamada la grande, que cuando la guerra civil, en tomar de Málaga anunciando la victoria, rompióse y foi fundida de nuevu siendo sacerdote de la parroquia D. Julián Hera Sánchez, en dicha campana ta la inscripción de la fecha en que foi fundida, col nome de D. Julián Heras. Tamién en dicha torre ta instaláu'l reló del pueblu. La torre termina en cuadrangular, con cinco picú ruchos que terminen en forma esférica.
 
La so escelsa patrona ye la Virxe del Carrascal. Lleve esti nome por atopase nun monte de encinas. La so ermita ta a dos kilómetrosquilómetros del pueblu, tien una amplia carretera pa dir a ella.
 
Hai de solliñar la vieya casona de l'antaño cai les eres(güei cai de les flores),reconstruyida y afecha como casa rural llamada El Carrascal n'honor a la patrona d'este pueblo.es exemplu de típica casa de la contorna de la sierra de Béjar,a la que pertenez.