Diferencies ente revisiones de «Colette Besson»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: casi => cuasi
m iguo testu: #(\d) metro\b#u => $1 metros
Llinia 14:
Nos [[Campeonatos d'Europa d'Atletismo|Campeonatu d'Europa]] d'[[Atenes]] [[1969]] tuvo a puntu de llograr un nuevu títulu. Na final de los 400 metros, ella y el so compatriota Nicole Duclos llegaron a la meta igualaes y bien alloñaes del restu con una marca de 51,7 que yera amás un nuevu récor mundial. Finalmente la [[semeya finish]] dio como vencedora a Duclos, y Besson hubo de conformase cola medaya de plata.
 
Na final de la prueba de relevos 4 x 400 metrometros vivió una situación similar, una y bones Besson y Board yeren les últimes relevistas de los sos respeutivos equipos y cruciaron la meta práuticamente igualaes, de nuevu con un récor del mundu de 3:30,8. Otra vegada la semeya-finish favoreció a Board y [[Gran Bretaña]] facer cola medaya d'oru y [[Francia]] cola de plata. L'equipu francés formar por esti orde Michele Mombet, Eliane Jacq, Nicole Duclos y la mesma Besson.
 
La so última medaya nuna competición intencional importante foi'l bronce nos 400 metros de los Campeonatos d'Europa en pista cubierta de [[Viena]] [[1970]].