Diferencies ente revisiones de «Afrika Korps»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: [[kilómetru => [[quilómetru
m iguo testu: kilómetros => quilómetros
Llinia 40:
== Escenariu bélicu: África ==
[[Ficheru:Rommel with his aides.jpg|thumb|200px|[[Erwin Rommel]], comandante del ''Deutsches Afrikakorps'' nel Norte d'África.]]
El norte d'África ufiertaba una zona de combate inmensa, pos el desiertu de [[Libia]] estender a lo llargo de miles de kilómetrosquilómetros de sable hasta [[Exiptu]], ensin práuticamente torgues. Esti cuasi ilimitáu escenariu dexaba a les fuercies mecanizadas poner en práutica de la forma más pura posible'l combate por aciu maniobres operacionales de gran movilidá, lliberaos de llombes, poblaciones o puntos nos qu'establecer un fuerte bloquéu. Esti arte de la guerra precisamente yera la mayor de les habilidaes de la [[Wehrmacht]].
 
La franxa de mar que dixebraba [[África]] d'[[Italia]] yera curtia pero nun taba exenta de grandes peligros, tantu per aire como per agua, gracies a una efectiva fuercia aeronaval permanente nel [[Mar Mediterraneu|Mediterraneu]] que los británicos nun dexaben d'alimentar pa evitar la espansión del [[Potencies de la Exa na Segunda Guerra Mundial|Exa]] n'[[África]]. A esti peligru había qu'añedir la presencia colonial de los británicos en [[Malta]].