Diferencies ente revisiones de «Cuernu d'África»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: kilómetros => quilómetros
m iguo testu: geopolíticamente => xeopolíticamente
Llinia 27:
Per otra parte, la rexón ye afeutada regularmente por catástrofes naturales, como seques o hinchentes. Consecuentemente, la rexón tien dalgunos de los niveles más altos del mundu en desnutrición y sufre de cutio por una crisis humanitaria brutal. Ente 1982 y 1992, cerca de dos millones de persones morrieron nel cuernu d'África por cuenta de la combinación de guerra y fame.
 
El Cuernu d'África, dende 2002, foi un focu importante de l'atención polos Estaos Xuníos, Francia, Alemaña, y delles naciones africanes con al respective de la llamada [[guerra contra'l terrorismu]]. A l'ausencia d'un estáu efectivu en [[Somalia]] y la so situación geopolíticamentexeopolíticamente estratéxica, foi invadida por [[Estaos Xuníos]], pa nun poner en peligru los barcos petrolíferos y de mercancíes pola guerra civil somalina, siendo la operación militar un fracasu.
 
Dende xunetu de 2011 se [[Crisis alimentaria nel Cuernu d'África de 2011|rexistra una fame]] en delles rexones al sur de [[Somalia]] por cuenta de una fuerte seca en tola rexón del Cuernu d'África. Esta fame tien el potencial d'esvalixara a otros países de la rexón. Por causa de la fame esiste crisis de refuxaos qu'escapen de les zones afeutaes en [[Somalia]] a campos de refuxaos nos países vecinos. Munches axencies d'ayuda humanitaria (como la [[ONX]]) busquen remediar la situación.