Diferencies ente revisiones de «Osuna»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: kilómetros => quilómetros
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Xesucristo +Xesucristu)
Llinia 231:
Cuenta con una 1.152 hermanos, siendo la estación de penitencia que más fieles axunta ente nazarenos de ciriu y penitentes con cruz.
 
La iconografía que procesiona ye una imaxe de Jesús cola Cruz al costazu, d'estilu barrocu y atribuyida a la redolada de Pedro Roldan "El Mozu". Esti pasu cunta con 800 nazarenos con cirios y 400 con cruces aprosimao. El númberu de costaleros son 32 hermanos que xuben al Señor a la Colexata sobre los sos costazos. El vezu ye la túnica y capillo moraos; y l'adornu floral ye un monte de claveles coloraos. El so patrimoniu artísticu ye abondo importante, destacando l'estandarte corporativu, el llibru de regles fundacional de terciopelu con cantoneras de plata y la cruz de guía, de madera onde se representen los símbolos de la pasión de XesucristoXesucristu.
 
El percorríu empieza cola salida del Nazarenu de la parroquia La nuesa Señora de la Victoria a les 6 de la madrugada del vienres, sigue peles cais: Carrera, Plaza Rodríguez Marín, Carrera, Lus de Molina, Cuesta de los Abades, Plaza de la Encarnación llegando a la Colexata con un curtiu descansu y vuelve col so percorríu peles cais: Cuesta de San Antón, Plaza Mayor, Sevilla, Cristu, San Pedro y Carrera hasta'l so templu llegando sobre les 12:30 aprosimao.