Diferencies ente revisiones de «Pecáu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m preferencies llingüístiques: colectivu => coleutivu
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-Xesucristo +Xesucristu)
Llinia 19:
D'alcuerdu al [[Tanaj]] o [[Antiguu Testamentu]], esta voluntá ta representada pola Llei (Torah), preceptos y estatutos daos por Dios al pueblu d'[[Israel]], y rexistraos nos llibros sagraos.
 
Entá güei, pal [[xudaísmu]] nun esiste un pecáu xenéricu a manera de naturaleza subxacente nos actos de los homes, sinón solo transgresiones oxetives y concretes (non pensamientos o intenciones del corazón) que se cometen voluntariamente. Sicasí, acordies con el [[Nuevu Testamentu]], y la tradición del [[cristianismu]], esiste una naturaleza pecaminosa nel ser humanu, heredada de la primera transgresión d'[[Adán y Eva]]. Esta naturaleza pecaminosa del home afecta tantu los sos actos como los sos pensamientos, y non puede superase col solu esfuerciu de siguir la Llei de Dios, poro, solo por aciu el sangre de [[XesucristoXesucristu]] esti pecáu xenéricu del home, y les culpes individuales, son expiadas. Esta expiación faise válida pa la persona por aciu la [[fe]] en XesucristoXesucristu y la rexeneración espiritual per mediu de la nueva nacencia mentada nel Evanxeliu de Xuan 3:3-8, y 1ª Pedro 1:3. Asina puede vencese esta naturaleza, y poro, anular el so efeutu condenatorio final, que non el so efeutu sobre la vida del creyente.{{cita riquida}}
 
Les distintes corrientes del cristianismu ellaboraron de distinta forma la doctrina que sofita esta concepción del home en llucha permanente contra'l pecáu, como naturaleza propia, y la victoria sobre él.