Diferencies ente revisiones de «Ahmose-Nefertari»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo testu: L'influyencia => La influyencia
Llinia 11:
Al morrer Seqenenra por causa de la guerra, y el so socesor (hermanu o fíu) [[Kamose]] tamién, el siguiente rei foi'l neñu [[Amosis I]], y la pareya real, menor de diez años d'edá, tuvo que ser asesorada por reinar madre Ahhotep, convertida en rexente. Cuando por fin Ahmose algamó'l maduror y pudo siguir la guerra con óptimos resultaos, Exiptu entró na fase más próspera y curiosa de la so hestoria, l''''Imperiu Nuevu''', dómina de grandes faraones como los [[Tutmosis]], los [[Ramsés]] y los [[Amenhotep]].
 
Ahmose-Nefertari nun se dixebró del so home y l'la influyencia qu'exerció sobre él tuvo que ser inmensa, pos esfrutó de grandes honores y prerrogativas polítiques nunca antes vistes nuna [[Gran Esposa Real]]. Ostentó'l cargu de segunda profetisa d'[[Amón (mitoloxía)|Amón]], pero'l que paez ser que más gustó de llevar foi'l de "[[Esposa del dios]]", poderosu títulu qu'acabó per trespasar se de madre a fía en tola dinastía como sellu de la pureza del sangre real.
 
A la muerte de Amosis, la reina vio cómo'l so fíu mayor convertir nel rei [[Amenhotep I]], y siguió cola so actividá como si siguiera siendo la gran esposa real. Quiciabes esto debiera a les innegables dotes de líder de la matriarca, sumaes al ciñu qu'ensin dulda inspiró al so fíu. Amás, sábese bien pocu de la gran esposa real de Amenhotep I, polo que ye posible que nun tuviera capacitada pa exercer el so cargu y por tantu foi sustituyida pola so madre.